Українська мова_7

Вчитель: Головко Анастасія Олександрівна

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу «#ТГШ206: Таємниця генія Шевченка» з української літератури та Всеукраїнської олімпіади  Весна 2020 з української мови! 

7-А клас
16.03.2020
Опрацьовуємо матеріал поданий у презентації . Виконані завдання та скріншоти з відповідями надсилаємо на електронну адресу до 18.03.2020 р.

19.03.2020
Все завдання для виконання за посиланням 

Відповіді чекаю на ел.адресі isaenkonasteena@gmail.com до 20.03.2020р.

20.03.2020
Повторюємо  п. 24-32. Опрацьовуємо ст. 134
Виконуємо тестування. (код доступу 103335) та завдання Впр.253.
Фото відповідей надсилаємо на вайбер до 21.03.2020р.

23.03.2020 (А.Головко)
Тема: Контрольна робота. Прислівник (тестування)
Виконуємо завдання за посиланням (код 992513), записуємо за схемою морфологічний розбір
Скріни завдань чекаю на пошті isaenkonasteena@gmail.com або у вайбері до 26.03.2020р..

30.03.2020
Тема:Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою.
Опрацьовуємо п.42 . Користуємося додатковим матеріалом. Схематично нотуємо теоретичний матеріал (створюємо інтелектуальні картки).
Виконуємо завдання, впр. 438, впр.440.
Скріни завдань чекаю на пошті isaenkonasteena@gmail.com або у вайбері до 02.04.2020р. Бажаю успіхів!
7-А, пропоную взяти участь у Всеукраїнській олімпіаді "Всеосвіта Весна-2020". Коди додаються

02.04.2020
Тема: УРМ. Портретний нарис у публіцистичному стилі.
Знайомимось, повторюємо, опрацьовуємо матеріали презентації.
Виконуємо завдання, яке вказано на останньому слайді, та надсилаємо на вайбер або електронну пошту isaenkonasteena@gmail.com до 03.04.2020. Хай щастить!

03.04.2020
Тема: Похідні та непохідні прийменники. Правопис прийменників.
Ознайомлюємось з п.43. Переходимо за посиланням на матеріал для плідної праці.
Виконуємо завдання та надсилаємо на вайбер. Бажаю успіхів!
Роботи чекаю до 06.04.2020р.

06.04.2020
Тема: Синонімічні й антонімічні прийменники. Редагування речень, у яких допущено помилку у вживанні прийменників.
Переходимо до опрацювання матеріалу за посиланням!
Виконуємо завдання, робимо скріни та надсилаємо до 08.04.2020р.! А по завершенню вас чекає мотивуючий мультфільм.

10.04.2020
Тема: РМ. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом)
Для роботи з текстом переходимо за посиланням.
Виконуємо роботи УСНО, а це означає, що ви на електронний носій (відеокамера телефона) переказуєте текст та надсилаєте мені на пошту або у вайбер. Будьте уважними! 

13.04.2020
Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.

Ознайомтесь уважно з новою темою. Працюємо в тренажерах. Виконуємо впр. 474 (Спол.сурядності  підкресліть ____. У першому реченні над кожним словом вкажіть частину мови), п.45. Бажаю успіхів і будьте уважними! Роботи чекаю до 16.04.2020р..

15.04.2020
Тема: Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Правопис сполучників.
Для опрацювання матеріалу переходимо з посиланням.Табличку з підрядними сполучниками замалюйте в зошит або створіть окрему картонку-підказку з табличкою.

Виконуємо вправу та надсилаємо роботу до 16.04.2020р.


17.04.2020
Тема: Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.
Опрацюйте посилання, переглянувши відео з поясненням теми. Створіть власну ментальну картку в зошиті за аналогією. Розряди часток вивчити. Підручник п. 48-49.
Тренуємось за посиланням (доступ відкрито до 18.04.2020 до 23:00). Виконуємо вправу 516 (+ над частками письмово вказати розряд. Виконуєте перше і друге завдання).
Роботи надсилаєте у вайбер або на пошту до 18.04.2020р.. Бажаю успіхів у вашій праці!

24.04.2020
Тема: Контрольний письмовий переказ тексту.
Переходимо за посиланням, не поспішаємо, послідовно виконуємо завдання. На подвійному листочку записуєте лише переказ. Бажаю успіхів!

Роботи чекаю на пошті або у вайбері до 27.04.2020р.

27.04.2020
Тема: Правопис часток не і ні з різними частинами мови.
Переходимо за посиланням, ознайомлюємось з запропонованим матеріалом. Схематично замальовуємо правила. Виконуємо вправу 536. Проходимо тест, робимо скрін та надсилаємо. Завдання виконати та надіслати до 30.04.2020р.

7-А, пропоную взяти участь у Всеукраїнській олімпіаді з української мови та літератури на сайті "На Урок", скориставшись особистим кодом

30.04.2020
Тема: Написання часток -бо, -но, -то, -от, таки.
Ознайомлюємось з відео, п.49. Створюємо ментальну карту з правилами.
Виконуємо вправу 524, 528 .


Роботи надсилати у вайбер до 03.05.2020р.. Успіхів!

04.05.2020
Тема: Контрольний диктант
Оформлюємо диктант на подвійному листочку (Тільки дати вказуєте (четверте травня)).  Переходимо за посиланням та працюємо!

Бажаю успіхів! Будьте уважними,  роботу здати до 05.04.2020.

08.05.2020
Тема: РМ. Складання анотації на книжку
Ознайомлюємось з матеріалом. 
Усно опрацьовуєте подані завдання у відео. 
Складаємо анотацію до улюбленої книги або твору. Обирайте той твір, який вам найбільше подобається. Хай щастить! Роботи чекаю у вайбері до 10.05.2020р.


14.05.2020, 15.05.2020
Тема: Узагальнення вивченого. Прийменник, сполучник, частка, вигук.Повторюємо вивчене з даних тем. Скористайтесь відео, яке було подано під час вивчення кожної теми. Трішки потренуймося: прийменниксполучникчастка, вигук.Робите скріни завдань та надсилаєте у вайбер до 16.05.2020р. Хай щастить!

18.05.2020
Тема: Контрольна робота. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук (тестування)
Пригадайте все, що вивчали з зазначених тем (розряди, групи, особливості правопису)! Роботи виконуйте уважно та зосереджено! 
Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН РАЗ (доступ відкрито до 19.05 до 12:00)! Хай щастить! 

21.05.2020.
Тема: УРМ. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації.
Скористайтесь пам’яткою для складання діалогу. Виконайте завдання (у ворді або  в зошиті). Доповніть репліками поданий діалог.

Запишіть власний діалог (відео)  на тему «Одна порада добре, а дві — краще», попередньо обмірковуючи зміст цієї приказки: варіант 1 — між однокласниками; варіант 2 — між батьком і сином (за бажанням обираєте 1 з варіантів). Завдання виконуємо до 22.05.2020р. Хай щастить!




7-В клас
16.03.2020
Опрацьовуємо матеріал поданий у презентації . Виконані завдання та скріншоти з відповідями надсилаємо  на електронну адресу до 17.03.2020 р включно.

18.03.2020
Повторюємо  п. 24-32. Опрацьовуємо ст. 134
Виконуємо тестування. (код доступу 103335) та завдання Впр.253.
Фото відповідей надсилаємо на вайбер до 21.03.2020р.

23.03.2020 (А.Головко)
Тема: Контрольна робота. Прислівник (тестування)
Виконуємо завдання за посиланням (код 992513), записуємо за схемою морфологічний розбір
Скріни завдань чекаю на пошті isaenkonasteena@gmail.com або у вайбері  до 25.03.2020р.

25.03.2020
Тема:Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою.
Опрацьовуємо п.33 . Користуємося додатковим матеріалом. Схематично нотуємо теоретичний матеріал (створюємо інтелектуальні картки).
Виконуємо завдання, впр. 256 (усно), впр.260.
Скріни завдань чекаю на пошті isaenkonasteena@gmail.com або у вайбері  до 25.03.2020р.

30.03.2020
Тема: УРМ. Портретний нарис у публіцистичному стилі.
Знайомимось, повторюємо, опрацьовуємо матеріали презентації.
Виконуємо завдання, яке вказано на останньому слайді, та надсилаємо на вайбер або електронну пошту isaenkonasteena@gmail.com до 01.04.2020р. Бажаю успіхів!
7-В, пропоную взяти участь у Всеукраїнській олімпіаді "Всеосвіта Весна-2020". Коди додаються.

01.04.2020
Тема: Похідні та непохідні прийменники. Правопис прийменників.
Ознайомлюємось з п.34,35. Переходимо за посиланням на матеріал для плідної праці.
Виконуємо завдання та надсилаємо на вайбер. Бажаю успіхів!
Роботи чекаю до 05.04.2020р. Якщо не виходить пройти тест за посиланням, то здійснюємо  перехід тут

06.04.2020
Тема: Синонімічні й антонімічні прийменники. Редагування речень, у яких допущено помилку у вживанні прийменників.
Переходимо до опрацювання матеріалу за посиланням!
Виконуємо завдання, робимо скріни та надсилаємо до 07.04.2020р.! А по завершенню вас чекає мотивуючий мультфільм. 

08.04.2020
Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.
Ознайомтесь уважно з новою темою. Працюємо в тренажерах. Виконуємо впр. 280 (Спол.сурядності  підкресліть ____. У першому реченні над кожним словом вкажіть частину мови), п.36. Бажаю успіхів і будьте уважними! Роботи чекаю до 09.04.2020р..

09.04.2020
Тема: РМ. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом)
Для роботи з текстом переходимо за посиланням.
Виконуємо роботи УСНО, а це означає, що ви на електронний носій (відеокамера телефона) переказуєте текст та надсилаємо мені на пошту або у вайбер. Будьте уважними! 

13.04.2020
Тема: Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Правопис сполучників.
Для опрацювання матеріалу переходимо з посиланням.Табличку з підрядними сполучниками замалюйте в зошит або створіть окрему картонку-підказку з табличкою.
Виконуємо вправу та надсилаємо роботу до 15.04.2020р.

15.04.2020
Тема: Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.
Опрацюйте посилання, переглянувши відео з поясненням теми. Створіть власну ментальну картку в зошиті за аналогією. Розряди часток вивчити. Підручник п. 39-40.
Тренуємось за посиланням (доступ відкрито до 18.04.2020 до 23:00). Виконуємо вправу 311 (+ списати перше речення, підкреслити граматичну основу та другорядні члени, надписати частини мови).
Роботи надсилаєте у вайбер або на пошту до 18.04.2020р.. Бажаю успіхів у вашій праці!

22.04.2020
Тема: Контрольний письмовий переказ тексту.
Переходимо за посиланням, не поспішаємо, послідовно виконуємо завдання. На подвійному листочку записуєте лише переказ. Бажаю успіхів, розумнички!
Роботи чекаю на пошті або у вайбері до 24.04.2020р.

23.04.2020
Тема: Правопис часток не і ні з різними частинами мови.
Переходимо за посиланням, ознайомлюємось з запропонованим матеріалом. Схематично замальовуємо правила. 
Виконуємо вправу 324. Проходимо тест, робимо скрін та надсилаємо. Завдання виконати та надіслати до 27.04.2020р у вайбер.

27.04.2020

Тема: Написання часток -бо, -но, -то, -от, таки.
Ознайомлюємось з відео, п.41. Створюємо ментальну карту з правилами.
Виконуємо вправу 320,322 (підкреслити використані частки, вказати розряд, зробити синтаксичний розбір одного простого речення)
Роботи чекаю у вайбері до 28.04.2020р. включно. Успіхів!

Мої любі, пропоную взяти участь у Всеукраїнській олімпіаді з української мови та літератури на сайті "На Урок", скориставшись особистим кодом. 

29.04.2020
Тема: Контрольний диктант
Оформлюємо диктант на подвійному листочку.  Переходимо за посиланням та працюємо!
Бажаю успіхів! Будьте уважними. роботу здати до 30.04.2020

04.05.2020
Тема: Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику у вигуках.
Ознайомлюємось з матеріалом (п.43-44), складаємо ментальну картку (одну). 
Виконуємо завдання: Впр. 342 (1,2 (всі орфограми та пунктограми підкреслюєте)), тренуємось з тестом. 
Успіхів! 
Роботи надіслати на пошту або у вайбер до 05.05.2020р. включно. 

06.05.2020
Тема: РМ. Складання анотації на книжку
Ознайомлюємось з матеріалом. 
Усно опрацьовуєте подані завдання у відео. 
Складаємо анотацію до улюбленої книги або твору. Обирайте той твір, який вам найбільше подобається. Хай щастить! Роботи чекаю у вайбері до 07.05.2020р.

07.05.2020
Тема: Узагальнення вивченого. Прийменник, сполучник, частка, вигук.
Повторюємо вивчене з даних тем. Скористайтесь відео, яке було подано під час вивчення кожної теми. 
Трішки потренуймося: прийменник, сполучник, частка, вигук.Робите скріни завдань та надсилаєте у вайбер до 10.05.2020р. Хай щастить!

12.05.2020
Тема: Контрольна робота. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук (тестування)
Пригадайте все, що вивчали з зазначених тем (розряди, групи, особливості правопису)! Роботи виконуйте уважно та зосереджено! 
Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН РАЗ (доступ відкрито до 14.05 до 23:00)! Хай щастить! 

18.05.2020.
Тема: УРМ. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації.
Скористайтесь пам’яткою для складання діалогу. Виконайте завдання (у ворді або  в зошиті). Доповніть репліками поданий діалог.
Запишіть власний діалог (відео)  на тему «Одна порада добре, а дві — краще», попередньо обмірковуючи зміст цієї приказки: варіант 1 — між однокласниками; варіант 2 — між батьком і сином (за бажанням обираєте 1 з варіантів). Завдання виконуємо до 19.05.2020р. Хай щастить!

20.05.2020, 21.05.2020
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні.Пригадуємо все, що вивчили за рік та інтенсивно тренуємося! 
Самостійні та службові частини мови
Збери речення
Хай щастить!



Вчитель: Омелянчук Ніна Никифорівна
7-Б клас
16.03.2020
Працюємо з матеріалом та надсилаємо відповіді на вайбер до 18.03.2020

18.03.2020
Повторюємо п.32-41
Виконуємо Впр.433
Фото відповідей надсилаємо на вайбер до 21.03.2020р.

23.03.2020
Тема: Контрольна робота. Прислівник (тестування)
Виконуємо завдання за посиланням.
Виконані завдань надсилайте на пошту nsud5444@gmail.com або у вайбер  до 25.03.2020р.

30.03.2020
Тема:Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою.
Опрацьовуємо п.42 . Користуємося додатковим матеріалом. Схематично нотуємо теоретичний матеріал (створюємо інтелектуальні картки).
Виконуємо завдання, впр. 438, впр.440.
Скріни завдань чекаю на пошті nsud5444@gmail.com або у вайбері до 02.04.2020р.

01.04.2020
Тема: УРМ. Портретний нарис у публіцистичному стилі.
Ознайомлюємось, опрацьовуємо матеріали презентації.
Виконуємо завдання, яке вказано на переостанньому слайді, та надсилаємо на вайбер до 03.04.2020р.

03.04.2020
Тема: Похідні та непохідні прийменники. Правопис прийменників.
Ознайомлюємось з п.43. Переходимо за посиланням на матеріал для плідної праці.
Виконуємо завдання та надсилаємо на вайбер. Бажаю успіхів!
Роботи чекаю до 06.04.2020р.

06.04.2020
Тема: Синонімічні й антонімічні прийменники. Редагування речень, у яких допущено помилку у вживанні прийменників.
Переходимо до опрацювання матеріалу за посиланням!
Виконуємо завдання, робимо скріни та надсилаємо у вайбер до 08.04.2020р.!

08.04.2020
Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.
Ознайомтесь уважно з новою темою. Працюємо в тренажерах. Виконуємо впр. 474, п.45. Бажаю успіхів і будьте уважними! Роботи чекаю до 09.04.2020р. у вайбері.

09.04.2020
Тема: РМ. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом)
Для роботи з текстом переходимо за посиланням.
Виконуємо роботи у зошитах, робимо стислий переказ та надсилаємо у вайбер або записуєте відео з докладним усним переказом. Будьте уважними! 

13.04.2020
Тема: Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Правопис сполучників.
Для опрацювання матеріалу переходимо з посиланням.Табличку з підрядними сполучниками замалюйте в зошит або створіть окрему картонку-підказку з табличкою.
Виконуємо вправу та надсилаємо роботу до 15.04.2020р.

15.04.2020
Тема: Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.
Опрацюйте посилання, переглянувши відео з поясненням теми. Створіть власну ментальну картку в зошиті за аналогією. Розряди часток вивчити. Підручник п. 48-49.
Тренуємось за посиланням (доступ відкрито до 18.04.2020 до 23:00). Виконуємо вправу 516
Роботи надсилаєте у вайбер або на пошту до 19.04.2020р.. Успіхів!
За бажанням долучаємось до олімпіади  https://vseosvita.ua/olympiad


22.04.2020
Тема: Контрольний письмовий переказ тексту.
Переходимо за посиланням, не поспішаємо, послідовно виконуємо завдання. На подвійному листочку записуєте лише переказ. Хай щастить!
Роботи надсилати у вайбер до 24.04.2020р.


23.04.2020
Тема: Правопис часток не і ні з різними частинами мови.
Переходимо за посиланням, ознайомлюємось з запропонованим матеріалом. Схематично замальовуємо правила. 
Виконуємо вправу 536. Проходимо тест, робимо скрін та надсилаємо. Завдання виконати та надіслати до 27.04.2020


27.04.2020
Тема: Написання часток -бо, -но, -то, -от, таки.
Ознайомлюємось з відео, п.49. Створюємо ментальну карту з правилами.
Виконуємо вправу 524, 528 .
Роботи надсилати у вайбер до 29.04.2020р.. Успіхів!
7-Б, пропоную взяти участь у Всеукраїнській олімпіаді з української мови та літератури на сайті "На Урок"


29.04.2020
Тема: Контрольний диктант
Оформлюємо диктант на подвійному листочку. Переходимо за посиланням та працюємо!
Бажаю успіхів! Будьте уважними. роботу здати до 30.04.2020

04.05.2020

Тема: Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику у вигуках.
Ознайомлюємось з матеріалом (п.51), складаємо ментальну картку (одну). 
Виконуємо завдання: Впр. 549 (1,2 (всі орфограми та пунктограми підкреслюєте однією рискою, всі свлужбові частини мови - двома рисками, вказуючи над словом частину мови)), тренуємось з тестом. 
Хай щастить!! 
Роботи надіслати на пошту або у вайбер до 05.05.2020р. включно. 


06.05.2020
Тема: РМ. Складання анотації на книжку
Ознайомлюємось з матеріалом. 
Усно опрацьовуєте подані завдання у відео. 
Складаємо анотацію до улюбленої книги або твору. Обирайте той твір, який вам найбільше подобається. Хай щастить! Роботи чекаю у вайбері до 07.05.2020р.

07.05.2020
Тема: Узагальнення вивченого. Прийменник, сполучник, частка, вигук.
Повторюємо вивчене з даних тем. Скористайтесь відео, яке було подано під час вивчення кожної теми. 

Трішки потренуймося: прийменниксполучникчастка, вигук.Робите скріни завдань та надсилаєте у вайбер до 10.05.2020р. Успіхів!

12.05.2020
Тема: Контрольна робота. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук (тестування)
Пригадайте все, що вивчали з зазначених тем (розряди, групи, особливості правопису)! Роботи виконуйте уважно та зосереджено! 

Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН РАЗ (доступ відкрито до 14.05 до 23:00)! Успіхів! 


18.05.2020.
Тема: УРМ. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації.
Скористайтесь пам’яткою для складання діалогу. Виконайте завдання (у ворді або  в зошиті). Доповніть репліками поданий діалог.
Запишіть власний діалог (відео)  на тему «Одна порада добре, а дві — краще», попередньо обмірковуючи зміст цієї приказки: варіант 1 — між однокласниками; варіант 2 — між батьком і сином (за бажанням обираєте 1 з варіантів). Завдання виконуємо до 19.05.2020р.. Успіхів!

20.05.2020, 21.05.2020
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні.Пригадуємо все, що вивчили за рік та інтенсивно тренуємося! 
Самостійні та службові частини мови

Збери речення
Успіхів!

11 коментарів:

  1. Так переказ УСНИЙ, навіщо його переписувати чи писати відповіді на питання?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можете записати відео з докладним переказом тексту або записати в зошит стислий переказ. Запитання подаються для того, щоб учні могли проаналізувати текст і структурувати його. Відповіді на запитання записувати не потрібно.

      Видалити
  2. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  3. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. а де брати пароль для Всесвітньої олімпіади ,,На урок"?

    ВідповістиВидалити
  5. ця контрольна по прислівнику вже була, її писати?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо ви її виконували, то повторно відповідати на питання не потрібно.

      Видалити
  6. У відео сказано , що необхідно в анотації використати 6 прислівників , нам також треба їх використовувати ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можемо використати будь-яку кількість прислівників.

      Видалити