Музичне мистецтво_1

Вчитель: Сухорукова Оксана Вiкторiвна

Частково використовую матеріал вчителя музичного мистецтва Тунік Світлани.

Любі батьки, я знаю, що у вас дуже талановиті діти. Тому якщо у вас є можливість їх записувати на відео я буду рада: (присилайте мені на вайбер: 067-389-17-40 або пошту: oksanasos1979@gmail.com)

16 березня 2020 року 1 - Б клас
19 березня 2020 року 1 - А та 1 - В класи
Тема уроку: Казкові розповіді.
Традиційно почнемо наш урок з музичного привітання: "Ми прийшли у 1 клас".
Сьогодні ми з вами знову потрапимо у музичну казку. Головним героєм буде чарівна весняна квітка - пролісок. Люди полюбили його за ніжність і красу.
Петро Чайковський Пролісок.
За допомогою перегляду цього відео ви пригадаєте які бувають регістри:
Щоб передати в музиці ніжність і лагідність, композитор використовує високий регістр:  Ці звуки можна порівняти зі світлими кольорами. для відтворення суворості та грізності музика звучить у низькому регістрі. Звуки подібні до темних кольорів. Перегляньте відео: Квіти дружби Тітонька Сова.
Тітонька Сова розповіла вам про дивовижну квітку дружби - Пролісок. І зараз з радістю я пропоную вам долучитися до вивчення пісні Пролісок у виконанні Софії Комарової: "Пролісок".
Але для того, щоби наш голосочок звучав гарно, нам треба розігріти голосові зв'язочки і в цьому вам допоможуть розспівки: 1. "Щоби нам навчитися співати". 
По бажанню, не обов'язково! Намалюйте гарну весняну квітку Пролісок, прослухавши казку Синій пролісок у супроводі музики Михайла Чембержі: Казка про синій пролісок Чембержі.
Бажаю вам гарного перегляду та плідної праці при створенні казки про пролісок за допомогою кольорових олівців!

















23 березня 2020 року 1 - Б клас 
2 квітня 2020 року 1 - А та 1 - В класи 
Тема уроку: Великодні дива.
І знову на нас чекає музичне привітання: "Ми прийшли у перший клас". Подивіться мультфільм: "Чарівне яйце".


Казка "Як яєчко писанкою стало". Тож будь - яка пісня має чудову мелодію. Слухайте та співайте: Пісня Розмалюю писанку.






Співайте караоке: Крашанка. Але для того, щоби наш голосочок звучав гарно, нам треба розігріти голосові зв'язочки і в цьому вам допоможуть розспівки:  1. "Щоби нам навчитися співати". 2. "Киця зажурилася".
3. "Крокодили".
З давніх - давен на Великдень українці розмальовували писанки.  Їх прикрашали красивими візерунками, прадавніми знаками.
По бажанню, слухаючи пісні про писанку, намалюйте свою Писаночку або роздрукуйте та оживіть малюнок кольорами: Ой, візьму я писачок.
Шаблон писанки:
Позитивного вам гарного дня!!!

30 березня 2020 року 1 - Б клас
9 квітня 2020 року 1 - А та 1 - В класи
Тема уроку: Народна творчість.
Я з радістю починаю урок з музичного привітання: "Ми прийшли у перший клас".
Люди здавна оточували себе красою. Вони співали пісні, прикрашали одяг.
Розглянь фото. Скажіть, що на них зображено. Поміркуй, хто є творцем цього мистецтва:





 Так - це дійсно народне мистецтво!!!


"Колискова". Музика Моцарта.
Олександр Божик "Колискова".
Ви були дуже гарними і уважними слухачами тому за це до вас у гості зараз прийде фізхвилинка: "Чудесами повниться світ".
Які українські народні пісні ви знаєте? Заспівайте свою улюблену.
Але спочатку не забудьте розігріти голосові зв'язочки, виконавши наші поспівки: 1. "Щоби нам навчитися співати".
3. "Крокодили".
Співаючи веснянку, чітко вимовляй слова. Між музичними фразами не забувай брати дихання.
Веснянка "Вийди, вийди, сонечко". Співає дитячий хор "Вийди, вийди, сонечко". Співає дитячій гурт.
Закличка "Вийди, вийди, сонечко".
Співаємо караоке.
УНП "Сонечко" в обробці Василя Барвінського.
Любі мої першокласники, до нових зустрічей на наступному уроці. Бажаю вам здоров'я!


6 квітня та 13 квітня 2020 року 1 - Б клас
16 квітня та 23 квітня 2020 року 1 - А та 1 - В класи
Тема уроку: Народні інструменти та іграшки.
І як завжди, мої любі першокласники, ми привітаємось музично: "Ми прийшли у перший клас".
До народних інструментів належать також свищики. Завдяки цим іграшкам діти висвистували,  як соловейки, зозульки, синички та інші пташки. такими свищиками  в Україні колись закликали весну.
Українськими народними музичними інструментами є бандура, сопілка бубон та інші. Троїсті музики:
Про народні інструменти та іграшки:                                                                                                   
Ви були дуже гарними і уважними слухачами, тому зараз я запрошую вас виконати фізхвилинку:
Щоб продовжити сьогодні виконувати пісню "Вийди, вийди, сонечко"треба розігріти голосові зв'язочки, виконавши наші поспівки: 1. "Щоби нам навчитися співати".
3. "Крокодили".
4. "Зозуленька".
А зараз гарний настрій нам подарує пісня "Вийди, вийди, сонечко":

Якщо у вас вдома є свищики, спробуйте  створити весняний пташиний хор. 
На цьому ми завершуємо наш урок. Бажаю вам творчої наснаги, мої любі діти.

Любі мої першачки... Я із задоволенням послухаю ваше виконання пісень під караоке... Якщо у вас є можливість записати відео (присилайте мені на вайбер: 067-389-17-40 або пошту: oksanasos1979@gmail.com). Я дуже за вами скучила... Мені не вистачає ваших дзвінких голосочків. 
Також пропоную вам повторити цю вправу і записати своє виконання на відео: 
Приєднуйтеся до такого флешмобу. Можна це робити в парі: Шліть свої музичні подаруночки... 


20 квітня 2020 року 1 - Б клас
30 квітня 2020 року 1 - А та 1 - В класи
Тема уроку: Митці - професіонали. 

Вітаю вас, мої дорогі першокласники! Я вже встигла скучити за кожним з ВАС, за нашими уроками! в першу чергу я хочу подякувати батькам за розуміння - без вашої допомоги нам з діточками було б важкувато! Допомагайте мені, будь ласка - почитайте тексти дітям. Заздалегідь дякую! Сподіваюся, ви із задоволенням проведете цей час! 

І я вже хочу скоріше з вами привітатися, мої любі першокласники: "Перший клас".
 
Фізична хвилинка в нас сьогодні буде музично - ритмічна (плескаємо в долоньки, тупотимо ніжками):
А ті, хто сумував за співом, можуть повторити знайому нам пісню, від якої в похмурий день під час урока завжди виходило сонечко! Здогадались, що це за пісня?  Повторіть її за допомогою картинок у відеоролику:
Але спочатку розігріємо голосові зв'язочки: 1. "Щоби нам навчитися співати".
3. "Крокодили".
4. "Зозуленька".
І на завершення  нова рубрика " А я це роблю так" (співаю, танцюю або граю на музичному інструменті): "Узяла Лисичка скрипку".
 До нових зустрічей, любі діти! Бережіть себе, будьте здорові! А музика вам допоможе.


27 квітня 2020 року 1 - Б клас
7 травня 2020 року 1 - А та 1 - В класи
Тема уроку: Створюємо красу.
Традиційно почнемо наш урок з музичного привітання: "Ми прийшли у перший клас". Ми продовжуємо з вами знайомитися з музикою. 
Ви вже знаєте, що музикантів, які створюють музику, називають КОМПОЗИТОРАМИ. Вони створюють музику сьогодні і створювали кілька століть тому. Зараз послухайте музичний твір і спробуйте здогадатися - це сучасна музика чи старовинна? Вольфганг Амадей Моцарт "Маленька нічна серенада" або такий варіант. 
Я думаю ви здогадалися, що прозвучала старовинна музика. Її написав композитор, який жив понад 250 років тому в Австрії. Його ім'я - Вольфганг Амадей Моцарт. Подивіться перед вами його портрет. 
Це не фотографія, а саме портрет, написаний фарбами, так як в той час ще не існувало фотокамер. Зачіска і одяг композитора відрізняються від  сучасного. правда ж? І хоча жив він так давно, його музику знають і люблять в усьому світі.
Батько композитора - Леопольд Моцарт був музикантом, композитором. 
В їхньому будинку часто звучала музика і було багато прекрасних інструментів: скрипки та клавесин. Клавесином називали старовинне фортепіано.
Тож послухайте як звучить клавесин та в чим його звучання відрізняється від звучання фортепіано: Звучання клавесину.
Гра на клавесині.




















Зовні клавесин дуже нагадує фортепіано, але його звук дзвінкий, високий і сріблястий, ніби дзвіночки. А ще у клавесині є дві клавіатури. Фортепіано було винайдено трішечки пізніше, а його назва походить від двох італійських слів: форте - голосно і піано - тихо.
В 4 роки Моцарт почав грати на скрипці та клавесині і складати музику.



А в 6 років він разом зі своєю сестрою Нанерль давав концерти в різних містах. За своє життя Моцарт написав багато красивої музики. І сьогодні ми послухаємо один з його відомих творів, який називається"Рондо в турецькому стилі" або Так. В жартівливій формі музика передає звучання великого барабану, що був винайдений в Туреччині. Сподіваюсь вам сподобалася ця прекрасна музика Моцарта.
Повтори жести диригента.






3. "Крокодили".
4. "Зозуленька".
Пісенька "Урок".


4 травня 2020 року 1 - Б клас
14 травня 2020 року 1 - А та 1 - В класи
Тема уроку: До вершин майстерності.
Традиційно почнемо наш урок з музичного привітання: "Ми прийшли у перший клас".

Розігріємо голосові зв'язки: 1. "Щоби нам навчитися співати".2. "Киця зажурилася".
3. "Крокодили".4. "Зозуленька".
Пісня "Узяла Лисичка скрипку".
Караоке пісні "Узяла Лисичка скрипку".
Гра "Ми - виконавці".
Гра "Так чи ні".


18 травня  2020 року 1 - Б клас
21 травня 2020 року 1 - А та 1 - В класи
Тема уроку: Мистецька подорож до Європи.
Традиційно почнемо наш урок з музичного привітання: "Ми прийшли у перший клас".
Сьогодні я запрошую вас у незвичайну і захоплюючу подорож до Європи. А чи знаєте ви. що таке Європа? Перед вами карта світу: 
Євразія - найбільший материк. Він поділений на дві частини: Європу та Азію. Україна одна з найбільших держав Європи. Тож помандруємо з вами у сусідню країну - Польщу. 

Улюбленим танцем поляків є ПОЛОНЕЗ. 


Цим урочистим танцем раніше розпочинали бали. Рухи пар, що танцюють плавні, неквапливі і величні. Танець Полонез. 
Фридерік Шопен...

200 років тому у Польші жив польський композитор Фридерік Шопен. Його улюбленим інструментом було фортепіано. 


Він чудово на ньому грав і всі свої твори написав саме для цього інструмента. А ще він дуже любив польські пісні і танці, тому написав багато полонезів для фортепіано. Послухайте один із них. Полонез. Шопен.  Шопен. Полонез.  Рояль (концертне фортепіано). А зараз завітаємо до Чехії. 

Саме в цій країні народився відомий вам танець ПОЛЬКА. Назва танцю походить від слова половинка, адже танцюють його маленькими половинками кроків. Цей веселий, енергійний, ритмічний і бадьорий танець став популярним в усьому світі. Композитор Сергій Рахманінов написав навіть "Італійську польку" для фортепіано.Наступна наша зупинка буде в сонячній Італії. Ця країна знаменита на весь світ своїми геніальними художниками й оперним мистецтвом. 

Робертіно Лореті "Санта Лючія". Який характер пісні? Чи відвовідає він настрою картини? 



У багатьох європейських країнах набула поширення весела пісенька про каченят. Співаючи її різними мовами, діти залюбки танцюють, уявляючи себе кумедними каченятами. Послухайте інструментальну обробку Томаса Вернера "Танок маленьких каченят". На румунській мові. На французькій мові. На українській мові.
Спробуйте повторити танцювальні рухи під музику або так.
А тепер спробуйте самі заспівати цю пісню під караоке.
А тепер пропоную переглянути мультфільм "Танок маленьких каченят" на російській мові.


25 травня  2020 року 1 - Б клас
28 травня 2020 року 1 - А та 1 - В класи
Тема уроку: Скоро літо!!!

Традиційно почнемо наш урок з музичного привітання: "Ми прийшли у перший клас".





 Антоніо Вівальді Літо у виконанні Олександра Божика.
Антоніо Вівальді Літо (обробка).


 А зараз спробуйте впізнати народні інструменти,  які виконують цей самий твір - Антоніо Вівальді "Літо" ("Гроза").
Баян та бандура "Літо".
 Пазл "Баян та Бандура".
Пазл "Скрипка".
 Разминка "Краб".

 Пісня "Про літо".




 Ритмічна вправа "На квітковій галявині".



 Опитування для батьків.

До зустрічі у вересні місяці, любі першокласники! Зустрінемося з вами вже в другому класі! 






Немає коментарів:

Дописати коментар