Біологія_9

Вчитель Калинич Л.А
Зверніть УВАГУ!!! У мене нова адреса пошти ludmilakalinic48@gmail.com
Шановні батьки, учні звіт про виконані роботи в таблиці

18.03.2020, 20.03.2020 9-Б клас
19.03.2020, 20.03.2020 9-А клас
Тема: Розвиток еволюційних поглядів. Перше еволюційне вчення Ж.Б. Ламарка. Еволюційне вчення Ч. Дарвіна.
Опрацювати параграф 37, в зошит виписати основні терміни з підручника, а переглянувши презентацію., виписати положення Ж.Б.Ламарка і Ч.Дарвіна
Фото  роботи присилаємо на пошту   lusya19@gmail.com
Переглянути фільм,

25.03.2020 9-Б клас, 9-Аклас
Тема: Популяція як одиниця еволюції
Опрацювати параграф 38, переглянувши відео-урок
Дати письмову відповідь на питання 3,4 стор 153.
Фото роботи  присилаємо на пошту  lusya19@gmail.com

01.04.2020, 03.04.2020     9-Бклас
.02.04.2020,03.04.2020   9-А клас
Тема: Еволюційні фактори. Види природного добору.
Опрацювати параграф 39
Переглянути презентацію, презентацію 2

08.04.2020 9-Б клас
09.04.2020 9-А клас
Тема: Вид. Критерії виду Мікроеволюція. Видоутворення.
Опрацювати параграф 40, допоможуть презентація 1відеоурок1, відеоурок2відеоурок3відеоурок4.


10.04.2020 9-А клас,9-Б клас 
Тема: Адаптація - результат еволюційного процесу. Основні положення сучасної теорії еволюції. Основні положення сучасної теорії еволюції.
Опрацювати параграф 41,для цікаво, кпащого сприйняття, пропоную подивитися фільм1,
фільм2, фільм3, фільм4,,фільм 5.
На основі перегляду фільмів, інформації підручника, скласти конспект по темі, особливо звернути увагу на поняття  -конвергенція, дивергенція, паралелізм, гомологічні органи, аналогічні органи.

15.04.2020, 17.04.2020     9-Б клас
16.04.2020, 17.04.2020     9-А клас
Тема: Еволюція людини. Походження та історичний розвиток життя.
Цікава. пізнавальна тема, краще її сприйняти і дізнатися багато цікавого про еволюційний розвиток людини, про створення життя на Землі допоможуть: параграфи підручника 42 і 43, а також відеоурок1  відеоурок2, фільм 1, фільм2
Поділіться своїми думками, гіпотизами, теоріями, щодо виникнення життя на Землі і еволюції людини.  Це можна представити у вигляді: есе, твору, листівки, буклету, як вам зручно. але обов'язково.

Шановні учні, пропоную приєднатися до екологічного квесту, природознавчого  конкурсу конкурсу малюнків.   Ваша участь  буде оцінена. 

22.04.2020,   24.04.2020 9-Б клас
23.04.2020,   24.04.2020 9-А клас
Тема: Надорганізмові біологічні системи. Екосистема Різноманітність екосистем.
Доповнюємо  конспект, користуючись параграфом 47 і відеоуроком
Приймаємо участь в конкурсах.

29.04.2020 9-Б клас
30.04.2020 9-А клас
Тема: Екологічні фактори, різноманітність.
Опрацювати параграф 49 допоможе відеоурок,

06.05.2020 9-Б клас
07.05.2020 9-А клас
Тема: Біотичний фактор: форми  взаємодії живих організмів у екосистемах. Харчові зв язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемі
Розібратися в цьому вам допоможе підручник - параграф 48 і в параграфі 49 таблиця на стор. 193, також відеоурок, відеоурок2, відеофрагмент, відео

13.05.2020, 15.05.2020  9-Б клас
14.05.2020 , 15.05.2020 9-А клас
Тема: Біосфера як цілісна система. Біосфера та її збереження.
Опрацювати параграфи 51, 52, вам допоможуть: відеоурок1, відеоурок2, з якого виписати основні біохімічні функції, перегляньте цікаву   відеопрезентацію. Після опрацювання  матеріалу, пройти тести
По пройденому, на попередньому уроці, матеріалу пройти тести до 15.05.до 18.00

20.05.2020 9-Б клас
21.05.2020 9-А клас
22.05.2020 9-А клас, 9-Б клас
Тема: Поняття про селекцію.  Методи селекції. Традиційні та сучасні біотехнології
Опрацьовуєте параграф 54, 55. переглядаючи відеоурок 1, відеоурок2, відеоурок 3
Пройти, відповідно темі, тести1, тести2
 Пропоную підготувати міні- проекти у вигляді листівок, буклетів на теми: "Генно-модифіковані організми- користь чи шкода" або "РОль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині"

 27.05.2020 , 29.05.2020 9-Б клас
28.05.2020, 29.05.2020 9-А клас
Тема: Повторення знань за курс біології 9 класу

Для успішного закінчення навчального року, пропоную прочитати посилання

Найкращі, творчі, креативні- це для Вас нагода отримати додаткові високі бали. Пропоную взяти участь у творчих конкурсах:
1. З 04 до 22 травня 2020 року проводиться челендж «Мій дім-моя оранжерея». Для участі необхідно зробити селфі з кімнатними рослинами, вказати прізвище та ім’я учасника, назву гуртка або клас, заклад освіти, ПІБ керівника гуртка (вчителя), назву рослин. Роботи надсилаємо до 15.05.2020  Усі роботи будуть учасниками інтернет-виставки на сайті департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, сторінці у Facebook.
2. У рамках міського марафону екологічних заходів «Еко - Life» проводиться міський дистанційний конкурс просвітницьких еко-листівок  «Еко-флаєр: спонукай, дій, змінюй!» (умови додаються).  Роботи та заявки надсилаємо до 10.05.2020
 Роботи можна відправити на мою адресу, або сайт школи school114@i.ua (тільки поставте мене до відома)







Зверніть УВАГУ!!! У мене нова адреса пошти ludmilakalinic48@gmail.com







Немає коментарів:

Дописати коментар