Грицай Олена Василівна
Тема. Атмосфера. Прочитати проект до теми, дати відповіді на питання (фото сторінки зошита) на вайбер 096 616-38-15
Тема. Атмосфера. Прочитати проект до теми, дати відповіді на питання (фото сторінки зошита) на вайбер 096 616-38-15
23 березня 2020 року 6-А, 6-Б, 6-В класи
Тема. Кліматичні пояси Землі.
Опрацювати параграфи 41-42 в розділі "кліматичні пояси"
До конспекту записати головні поняття.
Продивитися відео до теми або презентацію ТУТ
24-25 березня 2020 року 6-А, 6-Б, 6-В класи
Тема. Загальна кількість води на Землі та розподіл в гідросфері. Світовий океан.
Опрацювати параграфи 43-44.
Записати короткий конспект до робочого зошита.
Передивитися презентацію тут
Подивитися відео до теми тут
Вміти відповідати на питання в кінці параграфів.
Згадайте цей матеріал з відео і продивіться ще раз ТУТ
Шановні! Не забувайте заходити на сайт енергозбереження, вичитуйте матеріал і відповідайте на тести! Дякую!!!
30 березня 2020 року для 6-А, 6-Б, 6-В класів
Тема.Практична робота №7
Завдання: за шкільним атласом вивчити географічну номенклатуру яку потрібно буде нанести на контурну карту(коли вийдемо із карантину, так як зошити для практичних робіт в кабінеті)
Для вивчення використовуйте шк.підручник ст. 161 та шк.атлас.
На закріплення вивчених тем розляньте та випишіть до конспекту по 1 задачі із розв'язком Посилання є ТУТ
01-02 квітня для 6-А, 6-Б, 6-В класів
Тема. Властивості вод Світового океану. Дослідження температури та солоності вод Свтового океану.
Опрацювати параграф 45, коротко записати до конспекту: середні, найтепліші, найхолодніші температури вод, проміле.
Дослідження температури та солоності вод Світового океану краще провести за мал.134, ст 164 - замалюйте його, проаналізуйте(він нам буде корисний у 7 класі)
На резерв часу продивіться ТУТ або відео ТУТ
06 квітня для 6-А, 6-Б, 6-В класів
Тема. "Річки, режим та живлення річок"
Опрацювати параграф 48 - коротко записати до конспекту поняття: річка, витік, гирло, річкова система, басейн, долина, річище, заплава, тераса. На ст.177 виписати поняття: режим річки, повінь, паводок, робота річок, меандри, стариця, дельта.
Опрацювати параграф 49 - коротко записати до конспекту поняття: мішане живлення, дощове, талими водами, снігове, і т.д.
Презентація ТУТ
Відео ТУТ або ТУТ
Пройдіть тест ТУТ , відповіді надішліть мені на вайбер за телефоном 096-616-38-15 або на електронну адресу
08 квітня для 6-А, 6-Б, 6-В класів
Тема. Озера.
Опрацювати параграф 50 - коротко записати до конспекту поняття: озеро, типи озер виписати із ст.180.
Презентація ТУТ
Продивіться це відео на повторення ТУТ
13 квітня для 6-А, 6-Б, 6-В класів
Тема. Болота.
Опрацювати параграф 51.
Випишіть тільки 3 поняття: болото, низинні, верхові болота.
Презентація про болота ТУТ типи боліт ТУТ
15-16 квітня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Тема. Льодовики.
Опрацювати параграф 52.
Випишіть тільки 4 поняття: льодовики, види льодовиків, снігова лінія, багаторічна мерзлота.
Презентація ТУТ
Чекаю на ваші конспекти на вайбер за телефоном 096-616-38-15 або на електронну адресу
подивіться у вільний час міжнародна система відліку часу(відео на 15 хв.) ТУТ
22 квітня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Дослідження з теми "Гідросфера" - працюємо 2 уроки.
Дослідження №1.
Завдання: працюємо із додатковою літературою ТУТ
продивляємося відеозаставки, перечитуємо цікавий додатковий матеріал і записуємо до робочого зошита поняття яких не було у підручнику(тільки ті поняття, що я ВАМ пишу, вони всі виділенні в тексті червоним): берегова лінія, вітрові хвилі, океанічні течії, припливи і відпливи, випишіть ресурси Світового океану(наприклад, риби, ракоподібні, камяна сіль, магній, ... і т.д.).
23 квітня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Дослідження №2.
Завдання: працюємо із додатковою літературою ТУТ
продивляємося відеозаставки, перечитуємо цікавий додатковий матеріал і записуємо до робочого зошита поняття яких не було у підручнику(тільки ті поняття, що я ВАМ пишу, вони всі виділенні в тексті червоним): каньйон, плесо, вир, пороги, алювіальні відклади.
Чекаю на ваші конспекти на вайбер за телефоном 096-616-38-15 або на електронну адресу
27 квітня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Тема. Підземні води, значення вод суходолу для природи і людини. Опрацювати параграф 53.
Випишіть тільки 4 поняття: підземні води, верховодка, грунтові води, міжпластові води.
Із ст.194-195 виписати про води суходолу для всього живого(виділено чорним, 5 коротеньких речень!)
У вільний час передивіться матеріал для себе ТУТ або ТУТ
29 квітня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Тема. Підсумково-узагальнююче заняття, рефлексія успішності навчальної діяльності з теми "Гідросфера"
Завдання: пройдіть ці тести ТУТ або ТУТ
Чекаю на ваші відповіді на вайбер за телефоном 096-616-38-15 або на електронну адресу
04 травня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Тема. Складові біосфери, особливості поширення їх на земній кулі. Опрацювати параграф 55. Випишіть тільки 4 поняття: поняття біосфера, навколишнє середовище, середовище життя, природні екосистеми та їх приклади(дуже коротко).
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ
06-07 травня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Тема. Властивості грунтів, грунтовий покрив, карта грунтів, вплив людини на біосферу і грунти. Опрацювати параграф 56. Випишіть тільки поняття: грунт, материнська порода, родючість, грунтовий покрив. Типи грунтів зробіть табличкою в якій буде 2 колонки: 1-тип грунту, 2-коротка характеристика.
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
13 травня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Тема. Природні комплекси як наслідок взаємозвязків компонентів природи. Опрацювати параграф 57. Випишіть тільки поняття: природний комплекс, географічна оболонка, верхня, нижня межа оболонки.
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ
Природні комплекси Землі ТУТ
14-15 травня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Контрольне тестування з теми: "Біосфера Землі"
Пройти тестування за посиланням ТУТ
Чекаю на ваші відповіді на вайбер за телефоном 096-616-38-15 або на електронну адресу
18 травня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Тема. Природні зони Землі.
Опрацювати параграф 58. Випишіть тільки поняття: природні зони, висотна поясність. Перечитайте текст підручника.
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ
Відеоурок ТУТ
20 - 21 травня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Тема. Населення Землі. Опрацювати параграф 60, записати до зошита визначення: чисельність населення, розміщення населення, густота населення, людські раси та їх характеристика (коротенько).У вільний час продивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
25 травня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Узагальнююче повторення, продивіться обовязково!!!Якщо потрібно запишіть до конспекту той матеріал який вас зацікавив.
Вітри Землі ТУТ
Тектонічна будова Землі ТУТ
Літосферні плити Землі ТУТ
27-28 травня для 6-А, 6-Б, 6-В класів.
Узагальнююче повторення, продивіться обовязково!!!Якщо потрібно запишіть до конспекту той матеріал який вас зацікавив.
Утворення материків на планеті ТУТ або ТУТ
Це цікаво, подивись обовязково! ТУТ або ТУТ
Збирися до 7 класу на урок географії:
1. Загальний зошит, ми його завели у 6 класі, збережи його, він на 2 роки!
2. Купіть атлас для 7 класу за новою програмою.
3. Купіть контурну карту для 7 класу за новою програмою.
(вони з'являться у продажу вже в липні, серпні!)
4. У вересні здаєте мені зошити з конспектами дистанційного навчання для перевірки!!!
Я ВАС ЧЕКАЮ здорових, зібраних, щасливих!!!
ДО ЗУСТРІЧІ !!!
Немає коментарів:
Дописати коментар