Грицай Олена Василівна
Тема. Тварини, різноманітність тварин.
Тема. Тварини, різноманітність тварин.
Прочитатати параграф 35.
Переглянь відео.
23-25 березня для 5-А,5-Б, 5-В класів
Тема. Гриби, бактерії. Параграфи 36,37 прочитати текст підручника, відповісти усно на питання в кінці параграфу.
Передивитися за посиланням відео.
30 березня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Середовище життя. Чинники неживої природи: світло, повітря.
Прочитати підручник параграф 38.
Переглянь презентацію: посилання тут
Подивись відео до теми: Середовище життя і людина
Усно дати відповіді в кінці параграфу.
01 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища.
Опрацювати підручник параграф 39.
Написати конспект у вигляді таблиці, як пристосовуються організми у різному середовищі? В таблиці буде 5 колонок(зайдіть за поля, в таблиці можна)
1 - організми
2- умови зволоження
3- температури
4 - зміни дня і ночі
5 - зміни пір року
Проведи дослідження по темі на ст.146(ми обговоримо його, повернувшись до школи)
У вільний час продивись презентацію ТУТ або відеоТУТ
Конспекти пересилайте мені на вайбер 096-616-38-15
або електрону адресу elenagritzay@gmail.com
вказавши чия це робота!!!
07 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Наземно-повітряне середовище та його мешканці.
Опрацювати підручник параграф 40.
Написати короткий конспект(можна використати підсумки в кінці параграфу).
Зверніть увагу на сторінку природодослідника.
Подивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
Відеопрезентація дивись тут
08 - 09 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Водне середовище та його мешканці.
Опрацювати підручник параграф 41.
Написати короткий конспект(можна використати підсумки в кінці параграфу).
Зверніть увагу на сторінку природодослідника.
У вільний час передивись цей матеріал ТУТ або ТУТ на закріплення вивчених тем розділу.
14 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Грунт як середовище життя.
Опрацювати параграф 42.
Написати для кого грунт став домівкою?
У вільний час передивись цей матеріал ТУТ
15-16 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Чинники живої природи, угрупування організмів.
Опрацювати параграф 43.
Написати із підсумка параграфу що таке чинники та приклад харчового ланцюжка.
У вільний час передивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
21-23 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Екосистеми.
Опрацювати параграф 44 до ст.168-роль природних екосистем.
Написати що таке екосистема? і з чого складається екосистема?
У вільний час передивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
Кожна краплина має значення в екосистемі ТУТ
28 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Екосистеми.
Опрацювати параграф 44 із ст.168, записати тільки приклади штучних екосистем
У вільний час продивись цей матеріал:
екосистеми України (подивись обов'язково) - ТУТ
04 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Навчальний проект "Вирощування найвищої бобової рослини". Завдання:на ст.173 - з'ясувати, чи можливо виростити бобову або іншу рослину на підвіконні (запитай у мами, яке насіння у тебе є? можна спостерігати навіть за цибулиною!)
Фото виконаної роботи надсилай мені до 15 травня.
Алгоритм дій допоможе тобі ТУТ
06 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Людина - частина природи. Зміни в природі.
Опрацювати параграф 45, записати тільки приклади як людина змінила природу.
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
12 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Екологічні проблеми та їхнє вирішення.
Опрацювати параграф 46, записати тільки визначення екологічних проблем та із ст.180 способи подолання екологічних проблем-дуже коротко.
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ
Екологічні проблеми України ТУТ
15 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Контрольне тестування з теми: "Планета Земля як середовище життя організмів" Пройдіть тестування ТУТ пересилайте відповіді мені на вайбер 096-616-38-15
або електрону адресу elenagritzay@gmail.com
Дякую!
18 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Охорона природи, червона книга України. Опрацювати параграф 47, записати тільки визначення охороняти природу та види рослин і тварин України, занесені до Червоної книги.
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ і ТУТ
20 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення. Опрацювати параграф 48, записати тільки що вивчають у заповідниках?
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ
Переглянь презентацію ТУТ
25 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Узагальнююче повторення.
Продивись цей матеріал на повторення.
Природні синоптики ТУТ
Передивіться цей матеріал про Україну ТУТ
Олешківські піски ТУТ або ТУТ
Асканія Нова ТУТ
27 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Узагальнююче повторення.
Продивись цей матеріал на повторення.
Цікава астрономія ТУТ
Клітина ТУТ
Вступ до біології ТУТ
Тварини із супер можливостями ТУТ
Збирися до 6 класу на урок географії:
1. Загальний зошит, ми його завели у 5 класі, збережи його!
2. Купіть атлас для 6 класу за новою програмою.
3. Купіть контурну карту для 6 класу за новою програмою.
(вони з'являться у продажу вже в липні, серпні!)
4. У вересні здаєте мені календарики погоди за 5 клас, робочі зошити з природознавства з конспектами дистанційного навчання.
Я ВАС ЧЕКАЮ здорових, зібраних, щасливих!!!
ДО ЗУСТРІЧІ !!!
30 березня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Середовище життя. Чинники неживої природи: світло, повітря.
Прочитати підручник параграф 38.
Переглянь презентацію: посилання тут
Подивись відео до теми: Середовище життя і людина
Усно дати відповіді в кінці параграфу.
01 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища.
Опрацювати підручник параграф 39.
Написати конспект у вигляді таблиці, як пристосовуються організми у різному середовищі? В таблиці буде 5 колонок(зайдіть за поля, в таблиці можна)
1 - організми
2- умови зволоження
3- температури
4 - зміни дня і ночі
5 - зміни пір року
Проведи дослідження по темі на ст.146(ми обговоримо його, повернувшись до школи)
У вільний час продивись презентацію ТУТ або відеоТУТ
Конспекти пересилайте мені на вайбер 096-616-38-15
або електрону адресу elenagritzay@gmail.com
вказавши чия це робота!!!
07 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Наземно-повітряне середовище та його мешканці.
Опрацювати підручник параграф 40.
Написати короткий конспект(можна використати підсумки в кінці параграфу).
Зверніть увагу на сторінку природодослідника.
Подивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
Відеопрезентація дивись тут
08 - 09 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Водне середовище та його мешканці.
Опрацювати підручник параграф 41.
Написати короткий конспект(можна використати підсумки в кінці параграфу).
Зверніть увагу на сторінку природодослідника.
У вільний час передивись цей матеріал ТУТ або ТУТ на закріплення вивчених тем розділу.
14 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Грунт як середовище життя.
Опрацювати параграф 42.
Написати для кого грунт став домівкою?
У вільний час передивись цей матеріал ТУТ
15-16 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Чинники живої природи, угрупування організмів.
Опрацювати параграф 43.
Написати із підсумка параграфу що таке чинники та приклад харчового ланцюжка.
У вільний час передивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
21-23 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Екосистеми.
Опрацювати параграф 44 до ст.168-роль природних екосистем.
Написати що таке екосистема? і з чого складається екосистема?
У вільний час передивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
28 квітня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Екосистеми.
Опрацювати параграф 44 із ст.168, записати тільки приклади штучних екосистем
У вільний час продивись цей матеріал:
екосистеми України (подивись обов'язково) - ТУТ
04 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Навчальний проект "Вирощування найвищої бобової рослини". Завдання:на ст.173 - з'ясувати, чи можливо виростити бобову або іншу рослину на підвіконні (запитай у мами, яке насіння у тебе є? можна спостерігати навіть за цибулиною!)
Фото виконаної роботи надсилай мені до 15 травня.
Алгоритм дій допоможе тобі ТУТ
06 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Людина - частина природи. Зміни в природі.
Опрацювати параграф 45, записати тільки приклади як людина змінила природу.
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ або ТУТ
12 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Екологічні проблеми та їхнє вирішення.
Опрацювати параграф 46, записати тільки визначення екологічних проблем та із ст.180 способи подолання екологічних проблем-дуже коротко.
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ
Екологічні проблеми України ТУТ
15 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Контрольне тестування з теми: "Планета Земля як середовище життя організмів" Пройдіть тестування ТУТ пересилайте відповіді мені на вайбер 096-616-38-15
або електрону адресу elenagritzay@gmail.com
Дякую!
18 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Охорона природи, червона книга України. Опрацювати параграф 47, записати тільки визначення охороняти природу та види рослин і тварин України, занесені до Червоної книги.
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ і ТУТ
20 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення. Опрацювати параграф 48, записати тільки що вивчають у заповідниках?
У вільний час продивись цей матеріал ТУТ
Переглянь презентацію ТУТ
25 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Узагальнююче повторення.
Продивись цей матеріал на повторення.
Природні синоптики ТУТ
Передивіться цей матеріал про Україну ТУТ
Олешківські піски ТУТ або ТУТ
Асканія Нова ТУТ
27 травня для 5-А, 5-Б, 5-В класів
Тема. Узагальнююче повторення.
Продивись цей матеріал на повторення.
Цікава астрономія ТУТ
Клітина ТУТ
Вступ до біології ТУТ
Тварини із супер можливостями ТУТ
Збирися до 6 класу на урок географії:
1. Загальний зошит, ми його завели у 5 класі, збережи його!
2. Купіть атлас для 6 класу за новою програмою.
3. Купіть контурну карту для 6 класу за новою програмою.
(вони з'являться у продажу вже в липні, серпні!)
4. У вересні здаєте мені календарики погоди за 5 клас, робочі зошити з природознавства з конспектами дистанційного навчання.
Я ВАС ЧЕКАЮ здорових, зібраних, щасливих!!!
ДО ЗУСТРІЧІ !!!
Немає коментарів:
Дописати коментар