Літературне читання_2

2-В клас
Вчитель; Прозорова Тетяна Юріївна
19.03.2020
Прочитай текст, обери правильні відповіді на запитання

23.03.2020
Позакласне читання
Читаємо книгу "Барвисте коромисло", записуємо до Читацького щоденника ( у  кінці цієї ж книги)
Не забувайте про змагання; Хто щвидше прочитає цю збірочку. )))

24.03.2020

Прочитай казку, придумай своє закінчення цієї казочки, розкажи рідним всю казочку:

25.03.2020
Прочитай оповідання, придумай йому закінчення, розкажи рідним

30.03.2020
Продовжуємо читати книгу для позакласного читання "Барвисте коромисло", тренуємося читати літературно: ГОЛОСНО, ЧІТКО, ВИРАЗНО.

Скачай "Відгук на книжку" і напиши відгук про найцікавіше оповілання з "Барвистого коромисла"
Збережи для портфолію і надішли мені у мій Мессенджер!
Хто багато читає,той багато знає!

31.03.2020
Вірші про весну.
Читаємо с.110-116(підручник)
Вчимо напам"ять вірш, на вибір
"Ой, весна-весна"(с.110,підручник)
або
 І. Франко "Надійшла весна прекрасна"(с.113,підручник) 

03.04.2020
Василь Сухомлинський
"Хлопчик і дзвіночки конвалії"
1.Пригадаймо, яка пора року зараз?
-Розкажіть вірш, який ви вивчили на сьогодні.
2. Є чарівна квітка-конвалія. Має дивовижний аромат. Ось про неї і склав казочку Василь Сухомлинський.
-Що ви знаєте про цього автора? Яку він мав професію?

- Послухайте, будь ласка, як читає цю казку другокласник, ввімкнувши ВІДЕО
-Прочитай казку на стор. 117-118, утвори асоціативний кущ(відповідність між словами)
а)Хлопчик(який?)
б)дзвіночок(який?)

3.    Навчись читати літературно:   виразно, чітко, красиво.    Успіхів тобі !


06.04.2020
Прочитай з підручника " Барвисте коромисло" на ст. 174-177 " П'ять казочок" Михайла Коцюбинського . Прослухай одну з них Десять робітників.М.Коцюбинський
Яка з казок тобі найбільше сподобалася? Чому?
07. 04.2020
Читання+Академічна доброчесність+Дизайн і технології
Бджола мала, а й та працює

-Любі мої, сьогодні наш урок незвичайний, до звичного нам читання додалась іще одна:"Академічна доброчесність" , а тому-почнемо саме з цього поняття.
Для курсу "Академічна доброчесність"  у нас є спеціальний ЗОШИТ (зошит - ТУТ)
Завдання ми вииконуватимемо поступово,не всі одразу
Сьогодні ми працюватимемо на С.1-4
1.Прочитай уважно завдання і тексти
2.Дай відповіді на запитання.
3.Подивіться, як працюють бджоли ) Мультфільм
4 Виготовлення бджілки з пластику 
-А ось таку гарнеьку бджілочку можна зробити з батьками у вільний час і з задоволенням погратись! Бджілка з пластику ВІДЕО
-Ти - супер!

08.04. 2020
Продовжуємо тему " Казки українських письменників."
Василь Сухомлинський "Гавеня і Соловей" за підручником "Барвисте коромисло" ст.179-182
Послухайте уважно казку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GD1399AGjpc 
Прочитайте казку самостійно. . Текст читається так, як хвиля прибивається до берега і відходить від нього: тихо — голосніше — голосно — тихіше — тихо — голосніше і т. д

13.04. 2020
Читання + Академічна доброчесність
Толерантність — запорука академічної доброчесності:
Всяк розумний по-своєму: один спершу, а другий потім
1.За зошитом читаємо Прислів"я про ТОЛЕРАНТНІСТЬ, відповідаємо на запитання.
ЗОШИТ   с.7-8
2.Уважно переглянь м/ф
-Подумай, чим Ти толерантний до інших.

14.04. 2020
 Казки народів Європи.
Англійська народна казка "Як Джек ходив щастя шукати."Переклав з англійської Олександр Терех. "Барвисте коромисло" ст.186-188.
Перегляньте казку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vZLiA1YjbOYЧитаємо казку самостійно в підручнику.
Читаємо  та  розглядаємо слайди до казки за посиланням: https://xn--80aaukc.xn--j1amh/jak_djek_hodiv_chjastja_chukati.html

15.04.2020

А.Камінчук "Українська писанка"

Л.Українка "На зеленому горбочку"
Читаємо уважно та відповідаємо на запитання до текстів підручника О.Савченко С.118-121
Д/з повт.тему "Шевченкове слово" С.104-108


16.04.2020
Діагностична робота з теми "Весна", "Шевченкове слово"
за посиланням:

21.04.2020Володимир Лучук "Тільки мама", Леся Українка "На зеленому горбочку"

2. Уважно слухаючи, попрацюй з педагогом, виконай завдання УСНО
3.Д\з с.119 вивчи 1 вірш напам"ять , той, який сподобався більше,
    надішли мені у мій Мессенджер!

22. 04. 2020
Скільки на землі ще цікавого.
Робота з читанкою с.122-123, О. Дерманський "Чудо із чудес."
Читання _ класні ліки.
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=1CTANHqtKmQ

23. 04. 2020
Прочитай з підручника "Барвисте коромисло" ст.195-198 грецьку народну казку "Царівна йде на війну." З новогрецької переказав Василь Степаненко. Перекажи її.

24. 04. 2020
Навчальне Аудіювання 
С.Мацюцький "Кому дістався бублик"
Працюємо за допомогою педагога та відеоурока
Відповіді записуємо на підписаних листочках, 
Зверніть увагу, що запитання ми не списуємо, а пишемо лише його номер і правильний варіант відповіді

27.04. 2020
Читання + Академічна доброчесність
Ми-різні1.
У Василя Сухомлинського так багато творів про школу...Звідки вони?Подивіться, будь ласка, невеликий фільм "Школа В.Сухомлинського"яка вона є і зараз.
-Яким учнем був Василь Олександрович?
-Яким учителем?
2.За зошитом читаємо УВАЖНО оповідання В.Сухомлинського "Найкраща лінійка"., 
ЗОШИТ   с.8-9
УСНО дайте відповіді на запитання С. 9


28. 04. 2020
Літературне читання +Дизайн
Скільки на землі ще цікавого.
Погортаємо сторінки журналу "Барвінок"Читання - класні "ліки"
Робота з читанкою с.123,
Перегляд і робота за відеоурокомВІДЕОУРОК


Дизайн
-Сьогодні зробимо з вами ось таке Весняне деревце. Аплікацію. Деревце буде гарним подарунком для матусь на честь приходу весни чи до Дня матері. працюємо за допомогою
 ВІДЕО


29. 04. 2020(середа)Літературне читання +Фінансова абетка"
 Наша гривня." Товар і покупець." Марія Чумарна.
Гроші, коротенька історія про гроші: https://www.youtube.com/watch?v=FbIrEEvtRB8

Історія появи грошей : https://www.youtube.com/watch?v=Wu1Lguexrro
Історія грошей. Журнал "Джміль". https://jmil.com.ua/2018-3/economika
Робота з підручником ст. 126-127.
Обговоріть: чому в селянина і пана були різні погляди на нивку?
30. 04. 2020(четвер)Наші мудрі друзі- енциклопедії.
Перегляд слайдів: https://vsimpptx.com/urokpoch2kl/ng-ponovarova/read/u111-112

Робота з підручником ст.124-125. Читання.
Поклоніння вогню.( З популярної енциклопедії "Дивосвіт".) Уважно прочитайте текст.
Скільки разів у тексті вжито слово Сонце?



04. 05. 2020Тема: Фантазуй і створюй.
Читанка ст. 130. Надія Кир'ян "Розмова хмарок."
Вибери з вірша пари слів, що римуються.
Павло Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші." ст. 131-133
Послухай вірш: https://www.youtube.com/watch?v=pqx8tEsj1OAПрочитай вірш  уважно в підручнику.

05. 05. 2020
Павло Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші." ст. 131-133

Уважно прочитай ще раз  текст
Пройди тест за посиланням, Скрін результату, будь ласка, надішли мені на Мессенджер
ТЕСТ
06. 05. 2020
Урок позакласного читання. Твори Олександра Копиленка."Найвеселіший місяць"."Барвисте коромисло" ст.129-130
Прочитати текст за посиланням: http://megaznaika.com.ua/kazka/najveselishyj-misyats-pro-traven-oleksandr-kopylenko/
Перегляд слайдів :https://www.docme.ru/doc/1079897/o.kopilenko.najvesel%D1%96shij-m%D1%96syac._--l%D1%96t.chit--2-klas
Прослухайте оповідання О. Копиленко "Весна іде":https://www.youtube.com/watch?v=LUxBVX4Sdng   та перекажіть його.


08. 05. 2020
 Ліна Костенко "Вербові сережки," Читанка ст. 134
Послухай вірш: https://www.youtube.com/watch?v=f0_aNB_VAJs
Уважно прочитай його у підручнику.
Придумай казку про пригоди дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки.

Прочитай уважно підказки  про те, як створити свою казку. Намалюй до казки малюнок.

12.05.2020 
Читання+Дизайн
Як здійснити мрію.
Микола Сингаївський "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок." Читанка ст.135-136.
Прослухайте оповідання: посилання
Прочитайте текст у підручнику, дайте відповіді на запитання .
Пройдіть тест :посиланняl
Послухайте пісню про паперовий літачок: пісня , та виготовте і собі такий літачок  з паперу. 

14.05.2020
Читання + Малювання.
Лідія Компанієць "Чотири квіточки."
Послухайте вірш: вірш
Прочитайте його в підручнику на ст.137.
Які квіточки подарувала дітям Чарівниця?
Пройдіть тест: тест
Д/з : Намалюйте квіточку яку б ви вибрали для себе. 
Вивчіть вірш напам'ять.
(Це завдання вам вивчити на Понеділок)


15.05.2020
Тема:Діагностична робота .Аудіювання.
1.Уважно прослухай текст.
2.Виконуй завдання в зошиті з укр.мови.
3.Роботу відправити вчителю на Мессенджер.
4.Прослухай текст
Увага!Усі діагностичні роботи надіслати до 17.05.
18.05- 20.05 .2020
Польська народна казка "Покарана хитрість."
"Барвисте коромисло" ст. 202-207.
Послухайте казку: казка
Прочитайте казку в підручнику. Перекажіть  її.

22.05.2020.
Французька народна казка: "Про селянина та його пана".
"Барвисте коромисло" ст. 207-209.
Читати онлайн: казка
Прочитайте в підручнику та перекажіть.

25.05.-26.05.2020
Читання + Малювання.
Борис Грінченко  "Олеся."
Борис Грінченко :біографія
"Барвисте коромисло"  ст.  211-219. Уважно прочитайте уривок.
Складіть характеристику головного героя цього оповідання.
Виберіть уривок  та  намалюйте до нього малюнок.



 Вчителі: Коноваленко Л.А., Бучко С.А.  2-А та 2-Б класи

     (підручник  читання   Олександра Савченко)

25. 03. 2020
" Барвисте коромисло" ст.162-168.
Прочитай уривок з оповідання " Марійка та Чирлик" Алли Потапової та перекажи його.
- Якою ти уявляєш дівчинку Марійку? Намалюй її портрет.

31. 03. 2020
Тема: Казки українських письменників.
Іван Франко " Осел і Лев" " Барвисте коромисло" ст.169-173
Послухай казку https://www.youtube.com/watch?v=cY-0ax6d7w0
Уважно прочитай казку " Осел і Лев" та намалюй до неї малюнок.

02. 04. 2020
Прочитай з підручника " Барвисте коромисло" ст.173 казку Михайла Коцюбинського " Про двох цапків" та " Дві кізочки".
Переглянь ролик до цієї казки: https://www.youtube.com/watch?v=4x5y0UL3tbA

03.04. 2020
Прочитай з підручника " Барвисте коромисло" на ст. 174-177 " П'ять казочок" Михайла Коцюбинського . Прослухай одну з них https://www.youtube.com/watch?v=cPii0x7tznw 
Яка з казок тобі найбільше сподобалася? Чому?

07.04.2020

Спробуй відгадати загадки за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=eGW0e_hTMcI

08.04. 2020
Продовжуємо тему " Казки українських письменників."
Василь Сухомлинський "Гавеня і Соловей" за підручником "Барвисте коромисло" ст.179-182
Послухайте уважно казку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GD1399AGjpc 
Прочитайте казку самостійно. . Текст читається так, як хвиля прибивається до берега і відходить від нього: тихо — голосніше — голосно — тихіше — тихо — голосніше і т. д

10. 04. 2020
Знайомство з творчістю Івана Крип'якевича .
" Барвисте коромисло" ст.182-185. Читання оповідань "Буряк і соняшник" та "Ведмідь".
-Чому вчать ці оповідання? Перекажи їх. 

13.04. 2020
Казки народів Європи.
Англійська народна казка "Як Джек ходив щастя шукати."Переклав з англійської Олександр Терех. "Барвисте коромисло" ст.186-188.
Перегляньте казку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vZLiA1YjbOY
Читаємо казку самостійно в підручнику.
Читаємо  та  розглядаємо малюнки до казки за посиланням: https://xn--80aaukc.xn--j1amh/jak_djek_hodiv_chjastja_chukati.html

15.04.2020
Продовжуємо тему: "Казки народів Європи".
Англійська народна казка "Риба й перстень" .Переклав з англійської Олександр Терех.
"Барвисте коромисло" ст.188-192.
Прослухайте казку за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=7l3tPKNh-Eo
Прочитайте самостійно в підручнику та перекажіть.

17. 04. 2020
Прочитай з підручника "Барвисте коромисло" ст.192-195 болгарську народну казку  "Бідар і водяник". Перекажи її.
5 мультфільмів про Великдень для дітей: http://sts.sumy.ua/society/5-multfilmiv-pro-velykden-dlya-ditej.html

21. 04. 2020 коротенька історія про гроші
Скільки на землі ще цікавого.
Робота з читанкою с.122-123, О. Дерманський "Чудо із чудес."
Читання _ класні ліки.
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=1CTANHqtKmQ

22. 04. 2020
Почуття любові.
Тема: В. Лущук "Тільки мама." Леся Українка "На зеленому горбочку".
Працюємо за відеоуроком:https://www.youtube.com/watch?v=so4_9SaR1I0
Вивчи напам'ять вірш, який тобі більше сподобався. Читанка ст. 119.

24. 04. 2020

Прочитай з підручника "Барвисте коромисло" ст.195-198 грецьку народну казку "Царівна йде на війну." З новогрецької переказав Василь Степаненко. Перекажи її.

27. 04. 2020
Тема: Наша гривня." Товар і покупець." Марія Чумарна.
Гроші, коротенька історія про гроші: https://www.youtube.com/watch?v=FbIrEEvtRB8
Історія появи грошей : https://www.youtube.com/watch?v=Wu1Lguexrro
Історія грошей. Журнал "Джміль". https://jmil.com.ua/2018-3/economika
Робота з підручником ст. 126-127.
Обговоріть: чому в селянина і пана були різні погляди на нивку?

29. 04. 2020
Наші мудрі друзі- енциклопедії.
Робота з підручником ст.128-129. Читання.
Поклоніння вогню.( З популярної енциклопедії "Дивосвіт".) Уважно прочитайте текст.
Скільки разів у тексті вжито слово Сонце?

04. 05. 2020
Тема: Фантазуй і створюй.
Читанка ст. 130. Надія Кир'ян "Розмова хмарок."
Вибери з вірша пари слів, що римуються.
Павло Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші." ст. 131-133
Послухай вірш: https://www.youtube.com/watch?v=pqx8tEsj1OA
Прочитай вірш  уважно в підручнику.

05. 05. 2020
Урок позакласного читання. Твори Олександра Копиленка.
"Найвеселіший місяць"."Барвисте коромисло" ст.129-130
Прочитати текст за посиланням: http://megaznaika.com.ua/kazka/najveselishyj-misyats-pro-traven-oleksandr-kopylenko/
Прослухайте оповідання О. Копиленко "Весна іде":https://www.youtube.com/watch?v=LUxBVX4Sdng   та перекажіть його.

06. 05. 2020
 Ліна Костенко "Вербові сережки," Читанка ст. 134
Послухай вірш: https://www.youtube.com/watch?v=f0_aNB_VAJs
Уважно прочитай його у підручнику.
Придумай казку про пригоди дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки.
Прочитай уважно підказки  про те, як створити свою казку. Намалюй до казки малюнок.

08.05.2020
Читання + Дизайн.
Як здійснити мрію.
Микола Сингаївський "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок." Читанка ст.135-136.
Прослухайте оповідання: посилання
Прочитайте текст у підручнику, дайте відповіді на запитання .
Пройдіть тест :посиланняl
Послухайте пісню про паперовий літачок: пісня , та виготовте і собі такий літачок  з паперу. 

13.05.2020
Читання + Малювання.
Лідія Компанієць "Чотири квіточки."
Послухайте вірш: вірш
Прочитайте його в підручнику на ст.137.
Які квіточки подарувала дітям Чарівниця?
Пройдіть тест: тест
Намалюйте квіточку яку б ви вибрали для себе. Вивчіть вірш напам'ять.

15.05.2020
Тема:Діагностична робота .Аудіювання.
1.Уважно прослухай текст.
2.Виконуй завдання в зошиті з укр.мови.
3.Роботу відправити вчителю на Вайбер.
4.Прослухай текст
Увага!Усі діагностичні роботи надіслати до 17.05.

18.05- 20.05 .2020
Польська народна казка "Покарана хитрість."
"Барвисте коромисло" ст. 202-207.
Послухайте казку: казка
Прочитайте казку в підручнику. Перекажіть  її.

22.05.2020.
Французька народна казка: "Про селянина та його пана".
"Барвисте коромисло" ст. 207-209.
Читати онлайн: казка
Прочитайте в підручнику та перекажіть.

25.05.-26.05.2020
Читання + Малювання.
Борис Грінченко  "Олеся."
Борис Грінченко :біографія
"Барвисте коромисло"  ст.  211-219. Уважно прочитайте уривок.
Складіть характеристику головного героя цього оповідання.
Виберіть уривок  та  намалюйте до нього малюнок.

28. 05. 2020.

Подяка за співпрацю на кінець року.
подяка  перегляд.



Немає коментарів:

Дописати коментар