Вчитель: Калинич Людмила Андріївна
16.03.2020 11-Б клас
Шановні батьки та здобувачі освіти, за результатами виконання завдань з хімії ви можете слідкувати у даній таблиці
Нагадую, що виконання всіх видів робіт є обов'яковим.
Кожна з них оцінюється. По завершенню карантину всі оцінки будуть перенесені до класного журналу.
16.03.2020 11-Б клас
18.03.2020 11-А клас
Тема: Сучасні екологічні проблеми у світі та на Україні.
Опрацювати параграф 46, зробити схематичний конспект, фото прислати на адресу lusya19@gmail.com до 19.03.2020.(для 11-Б) і до 20.03.2020 (для 11-А)
Готуємо обрані теми для захисту після карантину.
18.03.2020 11-Б клас
Опрацювати параграф 46, зробити схематичний конспект, фото прислати на адресу lusya19@gmail.com до 19.03.2020.(для 11-Б) і до 20.03.2020 (для 11-А)
Готуємо обрані теми для захисту після карантину.
18.03.2020 11-Б клас
20.03.2020 11-А клас
Тема: Види забруднення, їхні наслідки для природних та штучних екосистем та людини. Критерії забруднення довкілля.
Опрацювати параграф 47. Виконати вправи самостійної роботи на сторінках 179 та 182, і прислати на адресу lusya19@gmail.com
Готуємо обрані теми для захисту після карантину.
23.03.2020, 25.03 11-Б клас
25.03.2020.11-А клас
Тема: Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу. Причини і наслідки забруднень. Охорона повітря і водойм.
Опрацювати параграфи 48 та 49.
Переглянути презентацію1, презентація 2, фільм
Виконати завдання на стор. 187 під назвою Ставлення і на стор. 190 самостійна робота з таблицею.
Раджу подивитися урок
Відповіді присилати на пошту lusya19@gmail.com до 30.03.2020
30.03.2020 11-Б клас
01.04.2020 11-А клас
Тема: Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів.
Опрацювати параграф 50
Переглянути фільм, фільм2, презентацію
Виконати тест до 03.04.до 20.00
Виконати самостіну роботу на стор.195
01.04.2020 11-Б клас
03.04.2020 11-А клас
Тема: Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів.
Опрацювати параграф 51
Виконати сам. роботу стор.199
06.04.2020, 08.04.2020 11-Б клас
08.04.2020, 10.04.2020 11-А клас
Тема: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
Опрацювати параграфи 52, 53,для кращого засвоєння переглянути відеоурок 1, відеоурок2.
Переглянути презентацію, і скласти по ній відповідний схематичний конспект
13.04.2020 15.04.2020 11-Б клас
15.04.2020 17.04.2020 11-А клас
Тема: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.
Опрацювати параграф 54, для кращого сприйняття пропоную подивитися відеопрезентацію, презентацію1, презентацію2
Прегляньте узагальнення на стор 213
Для узагальнення і закріплення матеріалу (як підсумок) з теми " Сталий розвиток та раціональне природокористування" пропоную виконати ВЛАСНЕ ТВОРЧЕ завдання - створити плакат або листівку , або буклет, або летбук, відео. будь що, за Вашим бажанням, на екологічну тематику: щодо захисту навколишнього середовища, або раціонального використання природних ресурсів, або до Дня Землі (22.04), або до іншіх екологічних подій і свят.
Роботи очікую до 22.04.2020 включно. Творчих ідей!!!
Шановні учні, пропоную приєднатися до екологічного квесту, природознавчого конкурсу конкурсу малюнків. Ваша участь буде оцінена.
22.04.2020, 11-А, 11-Б клас
Тема: Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології. Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.
Для сприйняття матеріалу- пропоную опрацювати параграф 55, переглянути фільм,, презентацію.
27.04.2020, 29.04.2020 11-А, 11-Б клас
Тема: Сучасні методи селекції тварин, рослин, мікроорганізмів.
Краще засвоїти матеріал параграфа 56, Вам допоможе відеоурок1, відеоурок2
Для самоперевірки пройти тести за посиланням. до 30.04.2020 до 18.00.
Зверніть УВАГУ!!! У мене нова адреса пошти ludmilakalinic48@gmail.com
04.05.2020 11-Б клас
05.04.2020 , 08.05.2020 11-А клас
Тема: Вчення М.І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин. закон гомологічних рядів спадкової мінливості.
Опрацьовуємо параграф 57, переглядаючи відеоурок1, відеоурок2.
Для закріплення теми, виконати сам. роботу з таблицею на стор.225.
13.05.2020, 15.05.2020 11-А клас 11-Б клас
Тема: Біоетичні проблеми сучасної медицини.
Опрацьовуємо параграф 61, переглянувши відеоурок. Виконати в зошиті самостійну роботу на стор 240-241.
18.05.2020, 20.05.2020 11-Б клас
20.05.2020, 22.05.2020 11-А клас
Тема: Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації
Опрацьовуємо параграф 64, переглядаємо презентацію. проходимо на закріплення тести
Для узагальнення знань з теми, пропоную Вам завдання, яке знаходиться ТУТ
25.05.2020, 27.05.2020 11-Б клас
27.05.2020, 29.05.2020 11-А клас
Тема: Повторення знань з біології за курс 11 класу.
Для успішного закінчення семестру. пропоную тим, хто не встиг пройти тести, пройти їх за посиланням
Найкращі, творчі, креативні- це для Вас нагода отримати додаткові високі бали. Пропоную взяти участь у творчих конкурсах:
1. З 04 до 22 травня 2020 року проводиться челендж «Мій дім-моя оранжерея». Для участі необхідно зробити селфі з кімнатними рослинами, вказати прізвище та ім’я учасника, назву гуртка або клас, заклад освіти, ПІБ керівника гуртка (вчителя), назву рослин. Роботи надсилаємо до 15.05.2020 Усі роботи будуть учасниками інтернет-виставки на сайті департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, сторінці у Facebook.
2. У рамках міського марафону екологічних заходів «Еко - Life» проводиться міський дистанційний конкурс просвітницьких еко-листівок «Еко-флаєр: спонукай, дій, змінюй!» (умови додаються). Роботи та заявки надсилаємо до 10.05.2020
Роботи можна відправити на мою адресу, або сайт школи school114@i.ua (тільки поставте мене до відома)
Тема: Види забруднення, їхні наслідки для природних та штучних екосистем та людини. Критерії забруднення довкілля.
Опрацювати параграф 47. Виконати вправи самостійної роботи на сторінках 179 та 182, і прислати на адресу lusya19@gmail.com
Готуємо обрані теми для захисту після карантину.
23.03.2020, 25.03 11-Б клас
25.03.2020.11-А клас
Тема: Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу. Причини і наслідки забруднень. Охорона повітря і водойм.
Опрацювати параграфи 48 та 49.
Переглянути презентацію1, презентація 2, фільм
Виконати завдання на стор. 187 під назвою Ставлення і на стор. 190 самостійна робота з таблицею.
Раджу подивитися урок
Відповіді присилати на пошту lusya19@gmail.com до 30.03.2020
30.03.2020 11-Б клас
01.04.2020 11-А клас
Тема: Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів.
Опрацювати параграф 50
Переглянути фільм, фільм2, презентацію
Виконати тест до 03.04.до 20.00
Виконати самостіну роботу на стор.195
01.04.2020 11-Б клас
03.04.2020 11-А клас
Тема: Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів.
Опрацювати параграф 51
Виконати сам. роботу стор.199
06.04.2020, 08.04.2020 11-Б клас
08.04.2020, 10.04.2020 11-А клас
Тема: Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
Опрацювати параграфи 52, 53,для кращого засвоєння переглянути відеоурок 1, відеоурок2.
Переглянути презентацію, і скласти по ній відповідний схематичний конспект
13.04.2020 15.04.2020 11-Б клас
15.04.2020 17.04.2020 11-А клас
Тема: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.
Опрацювати параграф 54, для кращого сприйняття пропоную подивитися відеопрезентацію, презентацію1, презентацію2
Прегляньте узагальнення на стор 213
Для узагальнення і закріплення матеріалу (як підсумок) з теми " Сталий розвиток та раціональне природокористування" пропоную виконати ВЛАСНЕ ТВОРЧЕ завдання - створити плакат або листівку , або буклет, або летбук, відео. будь що, за Вашим бажанням, на екологічну тематику: щодо захисту навколишнього середовища, або раціонального використання природних ресурсів, або до Дня Землі (22.04), або до іншіх екологічних подій і свят.
Роботи очікую до 22.04.2020 включно. Творчих ідей!!!
Шановні учні, пропоную приєднатися до екологічного квесту, природознавчого конкурсу конкурсу малюнків. Ваша участь буде оцінена.
22.04.2020, 11-А, 11-Б клас
Тема: Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології. Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.
Для сприйняття матеріалу- пропоную опрацювати параграф 55, переглянути фільм,, презентацію.
27.04.2020, 29.04.2020 11-А, 11-Б клас
Тема: Сучасні методи селекції тварин, рослин, мікроорганізмів.
Краще засвоїти матеріал параграфа 56, Вам допоможе відеоурок1, відеоурок2
Для самоперевірки пройти тести за посиланням. до 30.04.2020 до 18.00.
Зверніть УВАГУ!!! У мене нова адреса пошти ludmilakalinic48@gmail.com
05.04.2020 , 08.05.2020 11-А клас
Тема: Вчення М.І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин. закон гомологічних рядів спадкової мінливості.
Опрацьовуємо параграф 57, переглядаючи відеоурок1, відеоурок2.
Для закріплення теми, виконати сам. роботу з таблицею на стор.225.
13.05.2020, 15.05.2020 11-А клас 11-Б клас
Тема: Біоетичні проблеми сучасної медицини.
Опрацьовуємо параграф 61, переглянувши відеоурок. Виконати в зошиті самостійну роботу на стор 240-241.
18.05.2020, 20.05.2020 11-Б клас
20.05.2020, 22.05.2020 11-А клас
Тема: Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації
Опрацьовуємо параграф 64, переглядаємо презентацію. проходимо на закріплення тести
Для узагальнення знань з теми, пропоную Вам завдання, яке знаходиться ТУТ
25.05.2020, 27.05.2020 11-Б клас
27.05.2020, 29.05.2020 11-А клас
Тема: Повторення знань з біології за курс 11 класу.
Для успішного закінчення семестру. пропоную тим, хто не встиг пройти тести, пройти їх за посиланням
Найкращі, творчі, креативні- це для Вас нагода отримати додаткові високі бали. Пропоную взяти участь у творчих конкурсах:
1. З 04 до 22 травня 2020 року проводиться челендж «Мій дім-моя оранжерея». Для участі необхідно зробити селфі з кімнатними рослинами, вказати прізвище та ім’я учасника, назву гуртка або клас, заклад освіти, ПІБ керівника гуртка (вчителя), назву рослин. Роботи надсилаємо до 15.05.2020 Усі роботи будуть учасниками інтернет-виставки на сайті департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, сторінці у Facebook.
2. У рамках міського марафону екологічних заходів «Еко - Life» проводиться міський дистанційний конкурс просвітницьких еко-листівок «Еко-флаєр: спонукай, дій, змінюй!» (умови додаються). Роботи та заявки надсилаємо до 10.05.2020
Роботи можна відправити на мою адресу, або сайт школи school114@i.ua (тільки поставте мене до відома)
Немає коментарів:
Дописати коментар